Hvad er service for PD Bilpleje?
Service er et vidt begreb der bliver brugt i næsten alle industrier i Danmark. Vi vil her hos PD Bilpleje gerne prøve, at beskrive hvad service betyder for os, og hvad vores definition på det er. Hos PD Bilpleje prøver vi altid at gå den ekstra mil for vores kunder. Betaler du for en Nano-coating, så får du naturligvis en Nano-coating, men så giver vi også typisk din bil en kort gennemgang for andre småting. Det at gøre den ekstra indsats, er det som har gjort PD Bilpleje til hvad det er i dag. The “Last touch” er vigtigt for os. Service for os er også ydmyghed.
Her hos PD Bilpleje er vi åben overfor alle slags kunder, og vi forstår at alle kunder er anderledes, men vigtigt af alt, så er alle kunder vigtige. Netop udtrykket med “alle kunder” er vigtig er typisk et klichebegreb, men vi vil gerne understrege at vi mener det når vi siger det. Om du kommer ind med en ældre Ford, eller en splinterny Ferrari, så bliver du anerkendt som en respekteret kunde, og du vil blive behandlet ligesindet.
Glade kunder er grundstenen i vores virksomhed
Alle vores kunder er grunden til vi står hvor vi er, og vi er derfor dem evige taknemmelige. Hos os, er det dig som person der betyder noget for os! Hos os ser vi det som en fundamental byggesten i vores virksomhed, at kunderne er vigtige og de skal serviceres. At servicere en kunde er at forstå kundens behov, og hvordan vi bedst kan imødekomme ønsket. Tage dialogen, snakke med dem og finde ud af hvad de virkelig ønsker. Det vigtigste af alt dette er så efterfølgende, at tage det til sig. Nærmere suge det til sig! Og stræbe efter at ramme plet. Det kræver fleksibilitet, og netop dette tilbyder vi. Har du brug for at blive hentet? Har du brug for at blive hentet i lufthavnen? Generelt spørger vi os selv her i teamet “Hvad kan vi gøre for dig (kunden) for, at frigøre mest stress i din hverdag og generelt gøre den lettere”
Hos PD Bilpleje er service mere end blot et ord
Service for os er også at tage ansvar. Ingen er perfekte, og et dårligt resultat forekommer også hos os i meget sjældne tilfælde trods vores store ekspertise. Når det sker, så tager vi FULDT ansvar for dette, undskylder og kompenserer for fejlen. Selvfølgelig retter vi op på fejlen, men vi kompenserer også altid! For os handler det om at få drejet situationen fra en negativ oplevelse til en positiv oplevelse. Har vi misset noget på din bil, så retter vi naturligvis op på det hurtigst muligt. Men næste gang du kommer ind, der giver vi dig en gratis ydelse eller kompenserer noget af beløbet til dig. “Det er kraftfuldt at vende noget negativt til noget positivt indenfor alle aspekter i livet” I mange tilfælde er det et spørgsmål om at lytte til kunden, og forstå netop hvorfor de var utilfredse. At være ydmyg og sætte sig i kundens sko. Hos os vægter er kundernes tilfredshed et must.
Vi stræber efter det perfekte resultat. Vi er perfektionister, passioneret og forstår hvad det vil sige at have sans for detaljen. Vores kerneværdier: Grundighed – Personlighed – Passion – Langtids relation med kunden – Kvalitetsprodukt